vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

jihejsansa

Publicerad 2013-03-18 13:27:44 i Allmänt,

Var som sagt hem till byn igår,mamma koka palt,men jag äter ju inte mjöl,potatis osv,så hon hade kyckling till mig :)) på torsdag far dom till Thailand,fy vad härligt,men dom förtjänar det så himla mkt,efter allt hårt arbete :) glad för deras skull,sen får vi ju ha lilla Affe här :)) på fredag ska jag Kenny & Vilma fara till Töre och vara i huset hela helgen,bara rå om varandra,utnyttja relaxen till max!! ;)) å då hade jag faktiskt tänkt fuska med lite vin och kanske nå annat sött och gott :) är jag väl värd! Ska iaf bli underbart att bara vara vi 3 <3
 
Vaknade och var ännu mer täppt i näsan å lite halsont,känner mig bara allmänt seg,så blir tyvärr inge gym idag,hade nog inte orkat mkt,nöjer mig med en promenad ist!!
 
Har hållt på att städa köket & vardagrummet,städat skafferiet,tvättat,rensat i skåp,än har jag massa kvar!
Vilma är så duktig och ser bara på när jag far runt överallt:)
 
Neej nu ska jag fortsätta!
 
Ha en underbar dag alla<3
 
Dagens lunch,äggröra med tomat,skinka lite feta ost och kryddor,enkelt & gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela