vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Lasagne

Publicerad 2013-03-05 17:25:44 i Allmänt,

Gjorde min goda zuchini lasagne till middag,den är så god!
 
Nu slappar vi alla tre i soffan,tänkte försöka dra mig till gymmet senare,känns jobbigt just nu ;) men så är det ibland,bara ta sig i kragen och dra sig dit!Känslan efteråt är ju så jädra skön! Hur motiveras ni till träning?och varför tränar ni? :)
 
Jag har ju inte varit den som går på gym,innan jag fick Vilma träna man ju aldrig,nån ynka liten promenad med hundarna,thats it ! Ångrar inte en sekund att jag skaffa mig ett gym kort,ser det som en investering!Mår så mkt bättre,piggare & gladare fru & mamma :)
 
Nu ska jag se nått avsnitt av breaking bad!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela