vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Lööv it!

Publicerad 2013-03-06 18:58:00 i Allmänt,

Åh vilket skönt träningspass,körde intervall på crosstrainern,i typ 10 min på nivå 8,gisses så jobbigt,svetten forsa som vanligt :) sen körde jag armar,& insida av lår,känns som att jag kommer känna av detta imorgon :) .Efter jag kom hem börja jag storstäda,skönt att ha det gjort också!
Nu sitter jag i soffan med älskade Vilma som försöker äta upp mina tatueringar,alltid när hon ser dom attackerar hon dom med lill munnen,blir arg när hon ej kan få tag i dom,sötunge!!
 
 
Långt kvar innan jag är nöjd!!
 
Svettigt värre

Kommentarer

Postat av: Bea

Publicerad 2013-03-06 21:23:07

Haha sötunge!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela