vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Love<3

Publicerad 2013-03-28 13:13:24 i Allmänt,

Nyss hemkommen från Boden,jag & gumman har varit på dollar store :) hittade nya kuddar till soffan,lite mer ljuslyktor,vet inte hur många jag har,hundrafemtioelva typ ;P egentligen skulle jag se om jag hitta nå gardiner till vardagsrummet,men vart allt annat förutom det?! jajja :)) 
 
Ikväll är vi bjudna på påsktårta hos brännströms m fam ;) får se om jag går dit ;)
igår gick jag till sunderbyn,1 mil,2tim :) man vill bara vara ute & träna ist för gymmet,nu när det är så himla fint väder
 
Mys frukost med min Vilma
 
 
 
Idag prova ja sätta kakao i kvargen,mums säger jag bara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela