vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Måndag

Publicerad 2013-03-04 10:58:57 i Allmänt,

Vi blåste på ända till typ 9,30,underbart!Vilma somna igår kring 20-21 vaknade vid 4 på morgonen,ville ha mat,sen somna hon om till 9.30 :) så mamman i huset är nästan alltid pigg! :)
 
Idag blir det bara en mysdag,är ju jätte vackert ute,men väldigt kallt -20,konstigt det där egentligen,förra veckan tinade det var plus gradet och i helgen snöstorm & minus grader.. :)
 
& idag kör vi sten hårt 3 veckor fram med träning & mat!!så ska jag se vilket resultat det ger,har ju oftas fuskat en dag på helgen,lr bara ätit det jag är sugen på,blev ju potatisgratäng,vitt bröd & lite godis i helgen ;-/ men nu ska det inte ens fuskas på helgerna!!
 
Blev extra peppad av att prata med min kära bror,& att se hans resultat,han kmr ju vara biff snart ;)
 
Nej nu ska jag fylla på kaffe koppen !
 
Fin dag till er<3
 
Puss.
 
Mammas älskling i mysdräkten
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela