vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Men skit också!!

Publicerad 2013-03-15 09:49:06 i Allmänt,

Vaknade av att jag hade ont i halsen,helt normal annars,men ont i halsen,och då vet jag att det inte blir någon träning,fan sist jag var sjuk så var jag borta från träningen i 1 vecka,var jätte svårt att komma tillbaka ,man orka ingenting,men jag får hoppas att detta bara är nått tillfälligt,att det är borta imorgon =)  Ska iaf på pimpeltävlingen i Avan imorgon :) dom brukar ha jätte fina priser,förra gången valde jag ett spa kit som pris :) min kära man ska hjälpa till med tävlingen,även systers karl ska hjälpa till,så då knatar vi ner med vagnarna och pimplar på ;) hoppas på fint väder!! :) & idag kommer min älskade Kenny hem från Kalmar,visst nog kan det vara skönt att vara själv,men nog ska det bli kul när han kommer hem,min andra halva<3
 
Blir det lite varmare ute ska jag ut på promenad!! :) har nästan dåligt samvete att man varit så lat dom här två dagarna ;-/ skärpning!
 
Igår när jag satt & kolla tv var det en liten Rocky som ville ha uppmärksamhet ;)
 
Återkommer senare..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela