vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Middag

Publicerad 2013-03-09 17:33:08 i Allmänt,

Har en god fläskfile i ugnen,till det blir det ungsmorötter,paprika & sparris för mig,k äter potatis,men jag äter ju inte sånt!! Efter vi ätit och maten ha fått sjunka så bär det av & lyfta skrot+nån runda på bandet,mäktig känsla efter ett träningspass,å en bastu på det också!
 
Beställt lite gott från gymgrossisten,prottepulver,nån bars å lite annat ;)
 
Å nästa vecka far min man till Kalmar på utb,utb som inte blev av när dom sist skulle fara,dom togs sig bara till stockholm men flyget därifrån var inställt så pga snökaos,så då blir jag & Vilma själv två dagar.går nog fiint :)
 
Ha en bra kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela