vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Middag

Publicerad 2013-03-04 20:02:11 i Allmänt,

Var ju & träna idag,snacka om att det var välbehövligt att vila från gymmet i 4 dagar,mina ben var starka,så det vart crosstrain 30 min & sen armar & lite mer ben,tog det lugnt..
Sen for jag & handla,blev en sen middag för mig,Kenny åt ju palt,men jag åt kycklingfile i ugn med massa goda kryddor,sen slängde jag in sparris mums älskar sparris,till det lite blandsallad med baby spenat,ruccola & morot å lite feta ost,var riktigt gott!!Kommer äta mkt kyckling,köpte 2 kg idag ;)
 
Nu ska jag se familjen annorlunda och sen ta mig ett långt varmt bad  njuta av mitt nya the jag köpte,nejlika,kardemumma,& kanel!
 
Älskade Vilma har blivit så duktig på att sitta :)
 
 
Middag
 
Smaka lika gott som det ser ut att vara ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela