vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Mmm....

Publicerad 2013-03-01 20:11:29 i Allmänt,

Ligger i soffan & kollar gladiatorerna,Vilma har nyss somnat,hon har varit så gnällig & mammig hela eftermiddagen,men med en kombination av trötthet & tänder är det förståeligt :)
 
Jag & min älskade man lagade en sån god middag idag,
kyckling med philadelphia ost smaksatt med vitlök & örter,lindat in i bacon,en mini potatisgratäng med massa vitlök,flingsalt,peppar,grädde & ost,pepparsås samt sparris i ugn :)Vi är ett bra team!! :) underbart gott!
 
Jag tror det får bli ett varmt skumbad innan farmen,blir iaf en tidig kväll,är så trött.
 
Puss...<3
 
 
Älskade Vilma<3
 
Mys framför tvn

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela