vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Mysiga dagar

Publicerad 2013-03-31 15:33:19 i Allmänt,

Så himla underbart väder det har varit nu i flera dagar,i fredags var vi upp till jaktkojjan,första gången Vilma åkte kälke,men hade det riktigt mysigt ja hon & affe i kälken, :) grillade ,drack massa gott kaffe och bara mös,vart nog 4 timmar där :) igår var vi också ut med skotern,till ett annat ställe,mellan bergen,lugnt och skönt och solen hade vi på oss hela tiden,vart 6 timmar där,Vilma sov typ 4 timmar av dom,skönt att vara ute :) jag tog mig ett varmt bad  när vi kom hem,jag & Vilma slocka kring 18,30 fy fanken så trött jag var,vakna inatt av frossa och halsont,givetvis feber ;-/ men tror det beror på att jag i fredags blev så blöt om fötterna,men men febern är borta idag,kunde inte hålla oss ifrån att vara ute idag heller,men nu gick vi bara en bit hit ovanför och grilla,Vilma sov i nästan 3 timmar :) nu är svärfar här & vi har bjudit han på lunch, :)
 
Ska kolla lite hockey nu och sen bege oss till svärmor för att äta våfflor och spela bingolotto :)
 
Mee today
 
 
 
Morgonmys med världens bästa unge
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: therese

Publicerad 2013-04-04 19:15:29

ååh vad du är duktig på att uppdatera. Min blogg ligger nere som du säkert redan sett ;) Kul inlägg. å skönt att dom kommer hem.. mys i helgen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela