vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Myspys

Publicerad 2013-03-19 12:55:38 i Allmänt,

Är en innedag idag,myser bara på,hade tänkt försöka fara & träna sen,får se hur det går,fattar inte att jag varit förkyld 2 hela gånger på typ 1,5 månad,jag som aldrig är sjuk,& jag som nästan alltid är hemma,fast när jag jobba så utsätter man ju sig för mer bakterier,då blir väl immunförsvaret starkare?!jajja tur jag bara är lite täppt i näsan,hade kunnat vara värre ;)
 
Rocky myser med Vilma,han är alltid så intresserad av hon,om ja går iväg och byter blöja på hon då ska han med,om hon grinar  blir han lite orolig,.söt Rocky :) han är iaf snäll med hon<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela