vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Onsdag

Publicerad 2013-03-13 10:51:23 i Allmänt,

Efter att ha fått sova 11 timmar är vi båda utvilade :) somna kring 21.30 igår,Vilma vakna kl 4 och ville ha en flaska mat,sen somna hon om igen till 8,30 :) ..Pappan & maken i huset ringde nyss,nu har dom kommit fram till Kalmar,hann inte säga så mkt mer,eftersom utb redan börjat :))  trist att vara utan varandra,men det kan vara bra att få sakna varandra,jag & jag har ju älskade Vilma & hundarna,det går fiiint =)
 
Jätte fint väder ute,men kallt..så får se om jag lämnar Vilma till syrran så jag kan fara och träna :) tog mig till gymmet igår,kändes riktigt tungt,aldrig varit så jobbigt som igår,var jätte trött ,tror det har att göra med att jag slarva som fanken med maten igår,mådde illa på kvällen,och jag måste verkligen försöka äta bra varje dag,eftersom jag valt bort så mkt pasta,ris,potatis,mjöl,mjukt och hårt bröd,förutom nån skiva flatbröd ibland, så är det extra viktigt att jag får i mig alla mål,vilket jag inte fick igår,nåja är iaf nöjd över 45 min cardio!
 
Sedan jag började hålla hårt med mat också (ca 2 veckor) har jag gått ner 3,5 kg :))Av bara bra mat & träning,se ni det går utan att plåga sin kropp med olika slags soppdieter? ;) för det håller inte i längden!! Detta som jag gjort kan man ju ändå leva med :)..visst nog kan man unna sig ibland,men jag har tänkt prova detta i 3 veckor,1 vecka till,ska se vilket resultat det gett både vågen och måttband, och hittils -3,5 kg,inte illa va? jag fuskar numer inte ens om helgerna,för i mitt fall som ofta blir sötsugen,om det går jätte bra under veckorna & jag har blivit av med sötsuget,om jag sen förstör det på helgerna,matar jag ju mitt sötsug ännu mer,ett sötsug som måste vänjas bort varje vecka,då är det lika bra att skippa det totalt!Och jag kan helt ärligt säga att det går jätte bra,är inte alls sötsugen! Är riktigt nöjd över mig själv,att jag kan stå emot,allt sitter i huvudet,och man måste vara fokuserad på sitt mål,jag har små mål och målet jag har nu var att gå ner 4-6 kg på 3 veckor och det verkar jag kunna nå :) lr det SKA nås!Så alla ni andra som kämpar,hejjja hejja :) pepp till er! =)
 
Nu ska jag fylla på kaffe koppen!
 
Frukosten jag måste ha,havregrynsgröt
 
Igår var äntligen lite av det torkade renköttet klart,möms!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela