vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Öppna förskolan

Publicerad 2013-03-11 09:09:20 i Allmänt,

Gjorde morgon kl 8,ännu en bra natt,Vilma har sovit från 21.30 =) glad mamma! Nyss varit ute med hundarna en sväng,ska ju iväg med syrran & ungarna på öppna förskolan,ska gå på en lång promenad när jag kommer hem,är ju så härligt väder ute,så det blir inge gym idag,men imorgon,ska fråga om min kära syster vill vara med Vilma ons lr tors,så jag kan träna,eftersom Kenny far till Kalmar på ons.det löser nog sig!!
 
Sitter & smuttar på dagens första kopp kaffe,mums! Den där första koppen är speciell ;)
 
Nej nu ska jag sminka mig och göra oss klar!
 
Ha en fin dag<3
 
En bild från i Lördags när vi var & grilla.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela