vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Skrubba

Publicerad 2013-03-20 10:30:48 i Allmänt,

Ja det finns alltid nått att göra,nyss städat toaletten,dammsugit,tvättmaskinen rullar,vikt in tvätt,ja det tar aldrig slut,puh!Mår som bäst när det är rent & snyggt runtomkring mig!
 
Till något helt annat nu,igår ringde min chef,för ett tag sedan fick jag frågan om jag & några andra kollegor ville byta till Antnäs hemtjänstgrupp ist,eftersom den jag är i börjar vara för stor,självklart ville jag det =) underbart att kunna jobba nära hemmet & i byarna =) känns kul,fast jag kmr ju inte börja jobba än,kanske om 6 månader lr så,men sa att jag kunde jobba extra osv :) Jag och Kenny planerar att vara hemma tillsammans iaf i 7-8 veckor i sommar :) UNDERBART!!:)
 
Nej nu ska jag fortsätta städa medans gummman fortfarande är snäll ;)
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Bea

Publicerad 2013-03-20 14:56:51

Vad roligt! Grattis :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela