vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Tisdag

Publicerad 2013-03-12 14:06:43 i Allmänt,

Igår var vi som sagt på seans med Pehr från programmet livet på andra sidan,vi fick dom bästa platserna,längst fram :) var väl ca 150-200 pers,och jag fick äran att bli en utav alla som fick ett budskap,mäktig känsla det där,han hade rätt i allt han sa,känns så skumt att allt man tänkt/pratat om,vet han!Det var första gången jag var på en seans,men absolut inte den sista,Pehr vill jag träffa igen! Nu väntar vi med spänning på Terry som vi ska på storseans den 15 maj!! :)
 
Nu har jag nyss kommit in,varit ute i goo vädret med Vilma och hundarna =) druckit dagens första kopp med kaffe,och ska fortsätta städa,tycker jag alltid gör det  :) heh men tycker om att ha rent och snyggt,och det får absolut inte vara disk på bänken!! heeh =)
 
Mamma skulle komma och hämta Affe sen,då blir han borta 1 vecka så kmr han hit igen :) lillgubben! :)
 
Nej städa var det :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela