vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Träning

Publicerad 2013-03-10 15:01:54 i Allmänt,

Började dagen efter 11 timmars sömn för oss alla,fy vad glad jag är för att Vilma sover så himla bra!Åt morgon gröten,sen drog vi iväg till badhuset,jag gymma,igår var vi på ks jobb och gymma,jag sprang/gick på bandet i 30 min,måste säga att det inte ger mig lika mkt som crosstrainern,efter 30 min var jag knappt svettig,och när jag crossar droppar det svett efter 10 min,så jag kmr bara crossa & lyfta skrot,inge band för mig inte,bara vardagspromenader,sedan har jag ett lite sämre knä,då är crossen mkt bättre,man belastar inte på samma sätt!Nåja nog om det,gymmade 40-45 min sedan for vi hem direkt och gick ut och gå med hundarna i 45 min,superskönt väder,när vi var på g hem från promenaden ser vi svart rök som kmr från Avan,då är det ju ett hus som brinner,fy vad hemskt ;-/ helt övertänt..men huvudsaken är ju att dom som bodde där klara sig bra.
 
Nej nu ska jag dricka en kopp kaffe och fortsätta städa.
 
Middagen som k gjorde igår
 
Underbart att lyfta skrot igår
 
Lördagsgodis ;)
 
Me today at the gym
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela