vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Väntar & väntar

Publicerad 2013-03-15 20:17:29 i Allmänt,

Sitter & väntar på min kära man som snart kommer hem från Kalmar,han har som sagt varit där sedan i onsdags på utb :) men planet från Stockholm var försenat..han borde vara hemma vilken sekund som helst! :)
 
Ska ta ett lång bad sen,känner mig lite frusen,men har fortfarande ``bara`` ont i halsen..hoppas det är bättre imorgon när vi ska på pimpeltävlig i Avan :)
 
Dagens middag
 
Kyckling med wokade grönsaker och fitnessnudlar,jätte gott!
 
Mitt fredagsgodis,honungsmelon och popcorn
 
 
 

Kommentarer

Postat av: ERIKA ENROTH

Publicerad 2013-03-16 08:30:02

Mumsigt!! =)

Ja men det går ju jätte bra då. Lite pepp behöver vi alla iblnad=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela