vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Dags för en uppdatering kanske

Publicerad 2013-05-14 13:44:43 i Allmänt,

Ops nu var det längesen jag skrev några rader,vad har hänt sen sist? I lördags hade vi ju kusinträffen,började med att jag och Kenny for till Töre,åt,basta och drack nått glas vin,gjorde oss klara och begav oss till Kalix till min moster,där vi skulle hämta upp Rebecka och Oskar,moster skulle även köra oss till Happis,vart bjudna på några drinkar där osv,sen rulla vi mot Happis, hämta upp Dan och Bea begav oss till Vicki, där även Verro var,trodde inte hon kunde komma först men hon hade fixat barnvakt,så det var jätte skojj :)) förfesten är fanken alltid bäst,hade det jätte skojj,var kul att träffa alla,är ju inte så ofta det händer,nå iaf drog vi ut på krogen sen,dansa,shotta,drinka och hade det allmänt skojj :) åkte raggarbil till grannlandet å gick ut på krogen där också :)

Var väl hemma i byn kring 4 på morgonen,dagen efter mådde man mindre bra,fy vad bakis jag har börjat bli varje gång jag dricker,tar två dagar innan man blir normal igen,är man för gammal lr vad fasiken är det? aldrig bruka ja bli bakis,men huvva vad hemskt det var i söndags,men men det var det värt!!
 
Har storstädat huset,sitter och väntar på att syrran ska komma förbi,imorgon blir det att fara och kolla Terry Evans,ska bli spännande!
 
Lite blandade bilder från helgen
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack för en grym kväll,love U all <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela