vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Fredag

Publicerad 2013-05-31 09:18:24 i Allmänt,

Shit vad veckorna går fort,redan fredag,men de är skönt,då är ju maken ledig, =) hoppas på lika bra väder i helgen,fast de kunde visst bli lite regn och någon åskknall lör,men det gör absolut ingeting,nu behöver det komma någon skur,men sen får det gärna bli varmt och skönt igen :)
Hämtade ju ut mitt paket igår, gillade faktiskt mina byxor,brukar inte gilla jeans men dom här var jätte sköna,är ju stretch,sedan beställde jag ju en vit blus,och ett svart tublinne,resten av kläderna ja beställde kmr nog sen,eftersom allt inte fanns inne,kommer som i omgångar :)
 
Vilma ligger med en vällingsflaska å Theo verkar också vela sova,han står här brevid mig och halvhänger på soffan,hade tänkt gå ut sen,..
Fy vad ångest jag har när jag varit så slapp med träningen nu i två veckor,har ju tagit några långa promenader men gymmet har jag ej besökt på 2 veckor, men man har ju ingen ork lr lust när det är såhär varmt :)) är ju fanken över 20 grader till 21-22 på kvällen :) jajja nog vettja de blir bra, :)
 
Nej nu ska jag skära upp lite vattenmelon och lite jordgubbar :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela