vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Fredag

Publicerad 2013-05-24 09:00:38 i Allmänt,

Ops är visst ett tag sedan jag klottra några rader här,kanske är dags då! Men det har ju varit så fint väder+ att jag nu blivit barnvakt åt Theo eftersom syrran börjat jobba två veckor tidigare än hon trodde,men igår kom mamma och var med han,samt idag,jag har fått så fruktansvärt ont i ryggen,igår for jag till och med in på vårdcentralen,eftersom det vart värre på vänstra sidan i skuldran/axeln det gjorde så ont när jag andades och mina armar/fingrar och händer domnade bort,bara stack i dom.då vart jag faktiskt orolig och rädd, aldrig hänt förr,ville iaf fara och kolla upp det!Och det kom från ryggen,samt att jag har för kort muskel i armen,så fick lite övningar ja skulle göra..så nog vettja de blir bra :))
 
Idag hade jag tänkt rensa/städa garderoben,beställde hem massa nytt igår,så nu måste det nya få plats =) hade även tänkt klippa affe,och hinna ut på en långpromenad :))
 
Jag har inte varit på gymmet alls i veckan,(dåligt samvete) men känns så trist att gymma när det är så fint väder,går hellre ut och går långa promenader,! men men måste väl ta mig i kragen och släpa mig dit iaf 2-3 dagar i veckan =)
 
Nepp nu ska jag börja frissa Affe :)
 
Trevlig helg till er :)
 
Blandat från veckan
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela