vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Onsdag

Publicerad 2013-05-08 11:15:36 i Allmänt,

Gjorde morgon kl 9 :) steg upp och åt havregrynsgröten som vanligt ;) Vilma älskar den!! =) Idag blir det att försöka städa lite,gör ju fanken ingenting annat ;p men men =) måste försöka mig iväg på s-heden och köpa lite inför lördagen,strumpbyxor och göra ett besök på apoteket röda näsan ;) blir att dricka vin och nån öl ! Nä har inte så mkt mer att säga... :)
 
Acne killer masken som är jätte bra,men ont att ta bort den
 
Frulle
 
Var på gymmet igår,börja cykla,fick jätte ont i benen eftersom ja cyklat så mkt på sista tiden,nåja trampa på i 10 min,gick av,lyfte lite skrot,crossa 5 min och satt mig på cykeln igen 20 min,svetten forsa,fick ihop ett ganska bra pass iaf,45 min :)
 
 
 
Nu ska jag värma lite av den goda torskgrytan jag gjorde igår
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela