vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Ops

Publicerad 2013-05-06 09:59:08 i Allmänt,

Var ett tag sen jag skrev här :) 
 
I lördags var vi hemma i byn,Kenny skulle hjälpa pappa med veden,vi vart även bjudna på plankstek,så gott! :) Igår var vi på 1 års kalas,lilla Theo fyllde år,tänk vad tiden går fort,snart börjar dom dagis och sen skola :)
Har tagit två välbehövda vilodagar från gymmet,haft sån träningsvärk i benen,men idag ska jag dit :) hårt hela veckan så kan man unna sig gott och väl till helgen när man ska iväg och parta!Hoppas mitt paket kommer idag med mina snygga skor och kennys två t-shirts som jag beställt från Zalando.se =) jag ser jätte mkt framemot att få fara ut till helgen,eftersom det inte händer allt för ofta nuförtiden, ;) och då uppskattar man det mer,ska bli så kul att få göra sig fin och klä upp sig,man känner sig lite som en sunkmamma ibland hehe :) Vilma kommer vara hos sin mormor och morfar,kommer nog gå jätte bra,och känner mig inte alls orolig att lämna hon,första gången jag kommer lämna hon i flera timmar :) men det går bra! :) det är jätte viktigt att bara få komma iväg vi,barnfria,man behöver det ibland :) nä det blir säkert jätte kul!!
 
Idag ska jag måla ett bord som jag fick av Carola igår,ett sånt som jag ville ha,så nu ska det målas vitt :)
 
Lite bilder från helgen..
 
I fredags var jag barnvakt åt Theo,se så duktig ja är
 
 
Kalasfin
 
Mina älsklingar,är världens lyckligaste som har en sån underbar dotter och man,ni är bäst!
 
Födelsedagsbarnet
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela