vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Sommar

Publicerad 2013-05-19 20:32:19 i Allmänt,

Vilken underbar helg det varit, och verkligen sommar värme ute,jag har lyckats bränna mig för första gången på typ flera år!I fredags gjorde vi inte allt för mkt,var hemma,mös på,i lördags grilla vi hamburgare,sen gick vi till syster & familj,drack lite vin och spela kubb,ungarna var så himla snälla,dom älskar verkligen att vara ute, Vilma satt på en filt i typ 2-3 timmar och bara lekte,Theo kröp/gick runt överallt,var väl hemma kring 23,idag bestämde vi oss för att fara till sandnäsudden och slappa,jag gick dit kenny å Vilma körde bil =) var väl där i 2 tim,sen kom vi hem och grilla även idag =) nu ligger vi båda på varsin del av soffan och kollar tv,Vilma har nyss somnat,tar på krafterna att vara ute :) funderar om jag skulle snöra ihop en äppelpaj..hmm..
 
Imorgon ska jag till sunderbyn och träffa läkaren,få se om mina ämnesomsättningsprover är bättre,jag tror tyvärr inte att dom blivit helt bra,men som sagt kan ta länge innan det blir en bra balans igen,men men otroligt hur mkt detta påverkat mig,inte alls kul ;-(
Sen ska jag även och handla med svärmor.
 
Karln har lovat mig massage sen,:) men först hopp i duschen!
 
Måste bara skicka en extra kram till min mamma,bättre och förstående människa får man leta efter,vad skulle man gjort utan dig? du betyder så himla mkt hoppas du verkligen vet det!Och självklart hela min familj också!
 
Puss och kram på er alla!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela