vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Underbara dagar

Publicerad 2013-05-30 21:16:03 i Allmänt,

Gisses så varmt det har varit idag,lr hela veckan,och dom har lovat lika varmt imorgon,jag tycker det är så jädra härligt med värme =) vi hinner ju ha snö,kallt och mörkt resten av året,så bara passa på att njuta, blir så irriterad på dom som klagar på vädret hela tiden,antingen är det för varmt eller för kallt,aldrig är det bra !! Nä fy underbart med sommar!! Idag har jag och Vilma varit och handlat mat ,och for även på blomsterlandet och köpte lite blommor,som jag planterat ikväll,vart jätte fint :)  sen drog jag till syrran,där mamma var med Theo,jag har fått va ledig från att agera dagismamma idag ;) men imorgon kmr han hit igen,sista dagen,sedan går hans pappa på ledighet,kommer sakna lill trollet,men tur dom bara bor 3 km bort :)
 
Nyss slängt i mig en skål med jordgubbar,mums! :) snart blir det sängen,är så trötter efter allt slit med blommorna :)
Gonatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela