vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Varmt

Publicerad 2013-05-26 18:59:24 i Allmänt,

Vilket fint väder vi har haft hela helgen,vi har varit ute mest,Vilma stortrivs ute,men vilka ungar gör inte de?=) det har blivit att grilla också,typ bara hela helgen,hehe.men det är ju så jädra gott!! Igår spelade vi kubb,grilla laxpaket och bjöd svärmor på middag,drack lite vin,spela yatzy med maken där på kvällskvisten,sedan drog han in till stan på crusingen,jag gick och duscha å satt mig och kolla film,men dröjde inte länge innan ögonlocken börja falla igen,var så trött då gick å la mig,vakna kl 7,30 imorse och börja storstäda,sen har vi bara suttit ute :)) kommit in för något tag sen,hunnit bada med Vilma,K är och köper lite gotta,imorgon börjar jag köra stenhårt igen,måste erkänna att jag fuskat lite för mkt,ska försöka att bara unna mig och äta de jag helt enkelt är sugen på 1 dag/vecka,ska på gymmet imorgon! Nepp nu ska jag snöra en trött unge i sängen :) dröjer nog inte allt för länge innan jag snör mig sj där :))
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela