vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Jobb

Publicerad 2013-10-06 14:53:49 i Allmänt,

Ja då har jag börjat jobba i Tisdags, känns riktigt kul,trivs verkligen i den nya gruppen :) så mysigt att jobba på landet, :) igår tog jag på mig några extra timmar 7-20 gick bara fint,får passa på att jobba extra under helgerna när Kenny är hemma med Vilma :) Igår när jag kom hem hade han gjort världens godaste räksmörgås åt mig,sedan vart det film mys :)
 
Idag har vi varit på en mysig höstpromenad,och nu gör kära maken en ost & skink paj :) innan det är dags för mig att jobba kväll 16,30-21,30 skönt pass :))
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Bea

Publicerad 2013-10-07 10:10:31

Vad skönt att du trivs!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela