vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Bus

Publicerad 2013-09-12 18:15:27 i Allmänt,

Varit ute och busat med Vilma och Rocky,när vi kom in vart det mer bus,så nu är mamma Sandra slut :) har även hunnit med att städa och vikt massa tvätt :)
 
Vill göra något kul i helgen,men har inte kommit på vad än?!?! K har lovat mig goo middag imorgon också,har ju varit duktig med mat och socker i veckan :) mindre har det tyvärr blivit med promenaderna, ;( men vad ska man göra om man har så jädra ont i benet,natten var hemsk kunde ju knappt röra mig och vända mig om,måste som ta hjälp av andra benet när jag ska vända mig,det värker ju inte lr så det är bara i vissa lägen som ja rör benet,tror jag har en rejäl sträckning i muskeln lr nått sånt! Ajjaa bara ta det lugnt några dagar,hoppas det är bra när jag börjar jobba iaf,tre veckor kvar :))
 
Alltid så glad mammas hjärta<3
 
 

Kommentarer

Postat av: Bea

Publicerad 2013-09-17 10:04:43

Åh så underbart söt unge! <3

Postat av: Bea

Publicerad 2013-09-17 10:04:44

Åh så underbart söt unge! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela