vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Onsdag

Publicerad 2013-09-18 18:06:53 i Allmänt,

Idag lämna jag Vilma ute på dagiset med dom andra barnen och fröknarna,gick in och tog mig kaffe,skulle se hur det funka,var borta i ca 30 min och allt hade bara gått bra :) imorgon ska jag åka iväg i nån timme ,känns lite i mammas hjärta<3 men jag vet att der kmr gå bra och fröknarna+barnen där är så fina :)
 
Efter dagiset for vi till syrran där mamma var barnvakt med Theo,så Vilma fick busa med sin älskade kusin och mommo,åt lunch och hade det gött!! :) Nu har vi nyss kommit hem,varit in till stan och köpt stövlar åt Vilma :) dom är ute väldigt mkt på dagiset,så klart lillan ska ha rejäla skor så hon inte blir blöt :)
 
Nu ska jag göra mig en god smoothie :)
 
 
Mammas älskling!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Fredde

Publicerad 2013-09-18 18:13:00

Okej.men va kul .hur mår du annars ? :)

Svar: Haha Kenny!
Sandra None

Postat av: Freddan

Publicerad 2013-09-19 19:07:20

?. Kommer du inte i hog mig ? Kalix

Svar: KENNY!!
Sandra None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela