vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Onsdag

Publicerad 2013-09-11 11:56:53 i Allmänt,

Känner mig riktigt uttråkad idag,kan varken gå på promenad lr fara någonstans,då kenny har nyckeln till garaget där Vilmas vagn är och bilstolen är i Ks bil ;-( trist!!

Undra va fanken som hänt med mitt ben,för några veckor sen när jag skulle kliva ur bilen vred jag benet på nå konstigt sätt,stack till rejält som i ljumsken och ut en bit på låret,och nu har ja haft jätte ont i vissa lägen,kan knappt vända mig i sängen gör riktigt ont,kanske nån sträckning? men tycker det borde gett med sig,är ju typ 4 veckor sen,nåja blir nog säkert bra :)
 
 

Kommentarer

Postat av: Bea

Publicerad 2013-09-11 15:02:38

Kolla upp det! Kram

Postat av: Bea

Publicerad 2013-09-11 15:02:39

Kolla upp det! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela