vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Spontan tripp

Publicerad 2013-09-08 18:51:13 i Allmänt,

Igår kom vi på att vi skulle fara till Happis och våldgästa mina kusiner och mostrar,mamma var även där med en utav mina mostrar och hennes man från Kalix,börja med att vi hämta upp lillebror i Töre sen möttes vi upp utanför min mosters krog,ponde kök & bar :)alla tog några drinkar och moster blandade även en lyxig alkolfri drink till mig,eftersom jag var chaufför :) sen drog vi alla till Finland och åt,sedan vidare mot kukkolaforsen där vi stanna och fyllde på med lite vätska ;) kaffe till mig,riktigt mysigt ställe det där,sen drog vi till revonsaari lr hur de nu stavas och hälsa på moster å hennes man,efter det drog vi vidare till Happis igen å hälsa på kusin Dan och Ida,satt där ett tag och surra,sedan bestämde sig grabbarna & Ida för att fara tillbaka till Ponde och ta nån öl,så då passa jag och Vilma på att fara till kusin Bea,även Vilmas gudmor & hälsa på,dit kom även min andra kusin Petra och hennes karl,vart massa surr och några koppar kaffe :) riktigt trevligt!! fattar inte varför man ej far oftare och hälsar på, trivs så jädra bra med mina kussar och mostrars sällskap <3 vi styrde även upp en fest här den 27-28 :))så de ser jag fram emot :))
Efter det for jag och hämta upp Kenny och Eric,drog vidare till Kalix och hämta upp mamma,lämnade av hon i byn å  vidare mot Luleå,lämna av eric hos Amanda å sen äntligen hem,pjuu snacka om att man var trött,efter att ha kört dryga 45 mil :)
 
Idag har vi bara myst på hemma,inte gjort allt för mkt :) Kenny drog just iväg och träna,bad han fara och köpa massa goda frukter,hade tänkt göra någon god smoothie till spårlöst som börjar ikväll:))
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Bea

Publicerad 2013-09-09 14:24:34

Så roligt att ni var förbi! <3 Jag säger detsamma och ändå bor man bara 13 mil ifrån! Och du stavade rätt! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela