vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Trött trött trött!

Publicerad 2013-09-22 19:50:04 i Allmänt,

Fy vilket dåligt väder det har varit i helgen,har regnat i pricip hela helgen! Men men inte mkt man kan göra åt det :) är så förbaskat trött idag,inte gjort många knop,skönt att inte behöva fara på dagis imorgon,vi är lediga :)) då får vi båda lite sov morgon,förhoppningsvis ;)
Helgen har varit bra,i fredags drog jag ut med Carola,lillebror och hans kompis,var kul,dansa hela kvällen typ,är ju så jädra kul :)
 
Igår var jag uttråkad så jag och Vilma for till Töre,for med bror och hämta en baslåda å sen tillbaka igen,tanken var att jag skulle hem,men vart ju sånt himla regn oväder så bestämde mig för att sova där :)
 
Idag har jag hämtat moster Mimmi och Micke från kallax,dom har varit i Turkiet 1 vecka :) sedan for vi till lekparken med gumman :) och nu har just svärmor farit efter att ha varit här i några timmar :)
 
Väntar på att spårlöst ska börja så ja får gå och sova sen :)
 
Lite bilder från helgen...
 
 
 
 
Min älskade unge<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Bea

Publicerad 2013-09-24 13:52:20

Vad mysigt att sova hemma! :)

Postat av: Bea

Publicerad 2013-09-26 20:27:34

Går ner från heltid till timanställd ;/ därför jag mådde lite dåligt i veckan :)

Svar: Jaha vad tråkigt ;/ tur du kanske får lite extra timmar på ponde :)
Sandra None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela