vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Turkiet och nytt liv!

Publicerad 2013-09-02 19:37:27 i Allmänt,

Ja då var vi hemma igen efter en underbar vecka i Marmaris (Turkiet) var ett perfekt avslut på denna sommar, vi hade det riktigt skönt och varmt,och det gick otroligt bra med ungarna,både Theo och Vilma sov nästan hela flygresan,inge gnäll alls! underbara ungar!och såhär i efterhand inser jag att vi ej hade behövt ta med oss så mkt barnmat som vi gjorde,Vilma åt kanske 3 burkar av 12 som vi hade med,hon åt mest det vi åt,och sen åt barnen alltid gratis på resturanger,dom har både ätit och druckit bra! Så då vet man det till nästa gång vi åker,vilket mest troligt blir mellan jan-mars nångång,men då blir det till vårat kära Thailand,Turkiet går inte alls att jämföra med Thailand,klimatet,maten,folket i Thailand är mkt mkt bättre,sen är shopping och mat mkt billigare i Thailand,gick åt massor med pengar av bara mat,vatten,osv..men det har ändå varit en perfekt första utlandsresa för ungarna! :)
Ja å syrran var även på en markad å köpte massa gott the och massa goda kryddor,köpte även oliv shampoo,balsam å hudkräm,rikitgt bra grejjer!sånt där är nästan roligare att ta med hem än kläder osv..
 
Imorgon börjar jag köra hårt med träning och kost,känner att man slappat lite väl mkt i sommar,slarvat med kosten som tusan,å även träningen,men nu känner jag mig taggad till tusen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Laddar upp fler bilder från Turkiet någon annan dag..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela